Namnlös ..

.. Kom in på någon rubrik >.<
Men i alla fall, tänkte berätta om gårdagen. Det var ju som sagt The Corner, jag hade bestämt mig för att inte sticka dit .. Men på något sätt blir jag sugen på att sticka dit ;/ Så jag börjar smsa runt till några stycken och till slut blir det att jag Emma, Evelina och Erica sticker dit. Först skulle vi kolla vilka som var där bara men blev ändå att vi gick in.
När vi stod i kön så säger dom direkt "HAR NI LEGG?" och jag var den enda som hade det, men som tur var stod Memo som vakt och jag känner honom eller ja, först kände han inte igen men sen visste han så vi fick komma in, haha.

Kom in, träffade några man kände och så. Sen så blev et såklart massa dans ..
Men i slutet runt 1 blev det lite tråkigt så vi bestämde oss för att dra. Tommy var jättegulligt och körde oss både in till stan och hem igen. Med tanke på att vi var tvunga att åka till Skedala och Årnarp ^^
Har väl inte så mycket mer att berätta om gårdagen ..

Idag blev jag väckt halv 8 av en killen som ska börja tapetsera oss hos, att jag var trött eller :|
Som tur var gick han efter ett tag och jag kunde somna om igen och gick upp vid 12.
Sen vid 17.00 ska jag till Eurostop för att kolla på skor, hoppas som fan att jag hittar några :O



Nu ska jag äta frukost, kanske skriver in mer sen
/ En trött Rebecka, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0