Idioti.

Igår var det fest i Allmogegården, Mattias & Sebbe hade hand om det. Stack dit med Emma, Erica, Caroline, malin och LP. Vi alla hade skit kul .. I alla fall ett tag. Kom dit vid 9 kanske, först visste man inte riktigt vad man skulle göra så det var knappt några som dansade och sånt. Men lite senare blev det ös och självklart går högtalarna sönder men dom skaffade som tur var nya men ljudet var inte det bästa, men men x) Träffade på massa roligt folk, en del man kände och så med. Jag vet inte hur många gånger jag sa att jag skulle gå hem med, sa kanske hejdå till alla runt 12, men ändå var jag kvar 1-2 timmar efteråt? xD Oliver frågade ju mig när fan jag skulle gå för jag hade sagt flera gånger att jag skulle gå. Men anledningen till att jag blev kvar var för att Emmas jacka, där hennes nycklar låg i och Malins väska där hennes nycklar och en massa mer saker låg i. Och på något sätt hittade dom cyklarna som vi gömt i en skog 300 meter från där vi var ..Så i värsta fall kanske vi känner personer.

.. Får jag reda på den vem det var kommer den jävla fittungen dö en långsam död. Är så jävla fucking arg så det är inte sant. Hur kan man vara så omogen och göra sånt. VÄXT TILL ER VAD FAN. ÅH! Blir så himla arg nu. :@ Stackars Emma och Malin. Hoppas att allt löser sig <'3
-

Nu ska jag vara duktig och städa mitt rum, så mamma och pappa blir glada x) 
Plus, jag får annat att tänka på ..





Bilder ifrån Magnus fest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0