Hot n' cold.

Tänkte börja med att berätta lite om min helg och även denna veckan, så ja:

Fredag: Först började det med skolan, sen hände inte mycket. Men kvällen sltade hemma hos Magnus med några andra polare, trevligt som alltid.
Lördag: Egentligen skulle det varit tjejkväll hos Malin Persson med tjejerna men det blev ändrade planer. Blev att jag, Josefine, Rebecca och Stenzel stack till Son för att fira hans födelsedag. Han hade fyllt år på torsdagen så han hade en liten fest. Men även små fester kan erbjudas av mycket fylla och ståhoj, det vet jag!
Som sagt det var gratis sprit, fick ta hur mycket man ville och jag och Josefine tog verkligen hur mycket vi ville, haha.
Slutade med att vi däckade runt 1 och var hemma vid halv 5 på morgonen.
Pappa skickade sms vid 04.00 och skrev "Hemåt nu", dagen efter sa han att han tyckte det var lagom tid att komma hem? Min pappa är fan störd, haha. Fick ven träffat Tuzzi som jag inte träffat på cplänge, inte för att det var så bra att träffas just då för jag var ganska borta men ändå ^^
Söndag: VILADE UT OCH DRACK MASSOR MED VATTEN! HAHA.

Måndag: Skola och hem efteråt, orkade inte göra något.
Tisdag: Var hemma från skolan, tog det lugnt även då.
Onsdag: Skola igen, ganska kort dag, 08.10 -13.10 kan inte klaga! Vid halv 7 bar det av in till stan för att fika med några polare på Morfars. Mysigt var det och vi hann snacka om en massa olika saker. Snackade t.ex om att blogga, därför jag tänkte ta tag i det igen och börja blogga. Men i alla fall, måste göras om.
Torsdag: Hm, det är ju idag. Skola som sagt. När vi hade engelska trodde jag att det var fredag sen kom jag på att det bara va torsdag så blev lite ledsen :/ Och nu gör jag inte mycket, sitter och chatta med min favorit-Alex :)
Fredag: Skola, sen HÖSTLOV! Skönt sm fan ska det blev med lov.
-


You change your mind like a girl changes clothes ..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0