HÖSTLOV.

Äntligen har man höstlov. Egentligen skulle mitt höstlov börjat 10.30 men nejnej, självklart blev det inte så.
Vi made engelska & ledarskap, såg bara på film på dem två lektionerna. Sen hade vi håla 2½ halv timme och när vi väl skulle ha dans 13.10 blev det inte av för vi var bara 5 personer :S .. Så satt i skolan 2½ timme för ingenting.
Aja, får se det på den ljusa sidan, slapp sluta 14.40. Kom hem runt halv 2. Var lite hungrig så tänkte äta något lite nyttigare än mackor & oboy, så det blev det ni ser på bilden nedanför:

Men i alla fall, vet inte riktigt vad som händer idag. Tror jag bara ska ta det lugnt, fast vi får se vad kvällen har att erbjuda :)
Känns som att hela mitt höstlov är planerat också. Fika, tjejkväll, öva på dans m.m. MEN jag ska sova ut med!
Aja, har inte mycket mer att skriva in så ska nog kolla på en film eller något nu.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0