Forts.

Som sagt, Jennie kom hem till mig runt 7 kanske och stannade tills nu (23.35)
Vi hade båda inget att göra så det slutade med att vi kollade på två filmer och snackade lite.
Blev filmerna: The wild och Heartbreak kid ^^ Aja, kul att vi kunde träffas igen, känns som en evighet sen vi gjorde det.

Var även och köpte godis med min storebror innan idag med på Lillstugan. Längesen jag träffade honom också, så det var kul. Hoppas att allt löser sig, Tobias! Tråkigt om det inte gör det :/
-






Måste bara säga: HEJA OBAMA! Om det är någon som ska vinna presidentvalet den 4:e nov. är det Barack Obama!
Har väl inte annars mycke att tillägga idag. Tror jag ska sova nu eller vi får se, haha.

/ Rebecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0