What's crackin'?

JAG ÄR MÄTT OCH TRÖTT och jag ska förklara varför:

Fredag:
På dagen var jag inne i stan med Jennie. Lika mysigt som vanligt, haha. Jag hittade strumpobyxor, BH och sjal medans hon hittade en fest-klänning och ett smycke :) var i stan för ungefär ett till fyra.
För på kvällen skulle jag hem till Caroline, där det var tjejkväll + Magnus ^^ .. 9 liter vin, det är grejjer (y)
Var hemma runt halv 1 kanske, pappa var snäll och hämtade mig för annars hade jag fått gå hem :|
Tack för igår Jennie och Caroline + alla andra hemma hos Carro.

Lördag:
Uppstigning klickan 10.00 för att 12.00 skulle vi vara på Margretetorp för att fira min morfars födelseag. Han fyller nämligen år, 80. Riktigt gammal nu ju .. ^^ Men så var vi där hela släkten, eller ja, mammas sida.
Det bjöds på jäkligt mycket mat, jag var ju dum som åt mig mätt på förrätten och det blev inte bättre när vi kom hem till mormor & morfar för där bjöd på ÄNNU MER! Det blev fika där, kakor & sedan glass & godis :O Ändå sitter jag och äter godis just nu? Något är verkligen fel på mig :| Kalaset varade i ungefär 5 timmar, rekord ;) haha.
Ikväll verkar det inte hända något, vill ut. Men ja .. Får se hur det går.

Nu ska jag snart kolla på Eva och Adam, och imorgon ska jag SOVA hela dagen.
Är sjukt trött så kan säkert ha skrivit lite fuckat ^^
Pusshej från mig så länge!



Mycket söta Erik på kalaset, just nu spelas det fotboll på bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0