Så jävla ont..

.. Jag har i magen, aldrig haft så här ont och vet inte varför jag har ont ;S

Jaja, idag började dagen med ryska 08.10. Ni anar inte hur nära jag var på att skolka, men jag gjorde inte det.
Värsta framsteget för mig eller något, höhö. Efter ryskan var det håltimma till halv 12. maggan var snygg på vaktmästarens sån där sak? Kommer fan inte på vad det heter, sparkcykel kanske? :| När håltimman var slut var det dags för estetisk, dans. Håller på med en Street dance som vi kommer visa upp på öppethus tillsammans med Move-dansen och Jazz-dansen, vet inte om jag ska vara med på streeten, vi märker hur det blir..
Slutade ganska tidigt idag, somnaed framför tven och vaknade av att jag har cp ont i magen >.<

Imorgon ska jag och Josefine, kanske Jonna och Rebecca till kattegatt för vi har fått reda på att dom på Kattegatt har satt upp jättestora bilder från när vi dansade där och vi syns jättebra på bilderna. Så jag/vi måste bara se det :|
Efteråt ska jag & Josefine sola, sen hem snabbt och sedan in till stan igen för att kolla på Twilight.. Hoppas på en bra dag :)

En annan lite wierd sak..
Wickan var även på Sannarp idag med några av 93:orna på Östergård.. Jag kom ju till Östergård förra veckan för att säga hej så hon tänkte komma och säga hej till mig nu sa hon ;) Haha.. Medans jag snackar med henne så ringer Davidsson till mig, den idioten satt på tåget ner till Ystad/Malmö för att överraska en som heter Linnea :O Hon hade absolut ingen aning om att han skulle dit.. Så ja, han överraskade henne verkligen. Sitter och snacka med hon Linnea just nu och hon har fortfarande inte riktigt fattat att han kom där. Så jävla gulligt av Jonte, det är ju hennes födelsedag med, därför han fick något ryck och ville överraska henne ^^ Jonatan i ett nötskal säger jag bara :') Haha.

Kommentarer
Postat av: caroline

haha, naaw lilla jonte!

2008-11-26 @ 19:51:56
URL: http://carolii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0