Nu vart det klart.

Äntligen uppträtt på Kattegatt, nu är det över.  Men.. Sen kom man ju på att man ska uppträda på öppet hus på Sannarp,
jadu.. Det kommer gå bra för nu har vi gjort på Kattegatt så man vet hur det känns! Kul var det faktiskt, fastän man bara råka göra någon liten tabbe, men sånt är livet. Man lär sig av sina misstag :)
Fick träffa massa roligt folk med, vissa man inte sett på evigheter heller ^^

Efter vi varit på kattegatt tog jag, Josefine & Danne bussen hem..
Sen fråga Danne, av alla personer mig om vi skulle gå till Östergård och hälsa på och det gjorde vi :D Träffade såklart massor med lärare, fick vara med lite på NO lektionen och så..
Kollade på samma film som vi en gång i tiden såg, Östergård <333333

Nu väntar jag på att klockan ska bli fyra för då har jag utvecklingssamtal.
Carina kommer seriöst döda mig, det vet jag :( Aja, får skylla mig själv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0