No matter what.

Sitter och lyssnar på Dancing in the dark, den omgjorda. Det väcker minnen för mig för jag lyssnade alltid på den när jag gick på Östergård. Seriöst, jag har aldrig saknat något så mycket som tiden på Östergård.. Jo, farmor <3 men om man tänker på skolan och så. Östergård var den bästa tiden i mitt liv, åtminnstonde 8:an och speciellt 9:an. Kommer dock inte ihåg så mycket från 6:an och speciellt inget från 7:an. Måste erkänna att 4:an och 5:an var väldigt bra med, förutom att det enda jag och Jennie gjorde var att bråka, haha. Men liksom tänk tiden i 9:an, alla måste ju hålla med om att det var den bästa tiden. Vår klass vart helt jävla fucked up men ändå sa nog ALLA lärare att dom gillade vår klass mest.
Tänk alla Lottas lektioner som var stökigast, kom när vi ville och slutade lektionen när vi ville men ändå gillade hon oss mest, Wickans lektioner som inte var lika stökiga men fyfan vad vi fuskade på proven och hon visste ändå om det? xD Och honibland behövde vi inte ha lektion för henne för vi hade varit "duktiga" eller när vi oftast fick kolla på tv på lektionerna, haha. Agges lektioner .. Jadu, vad ska man säga om dom. Det värsta var väl när vi lärde oss dansen Charlstons, så jävla ful dans, haha. Sen har vi Kerstin, feta Susanne och självklart ANN-MARGRET aka Mamma-gret och Annemagge. Vi fick inte kalla Alexander för Ballen av Kerstin på bilden, men det sket väl vi i och Susannes jävla ringklocka, den fick man absolut inte röra :O men brydde vi oss? Ett stort NEJ på det, haha. Men mjölkriget var ju bäst, eller när Emil och Danne tog och åt en hel jävla gurka? xD Sen har vi Mamma-gret/Annemagge, fyfan vad bra lärare.
Vi satt alltid på lektionerna och skickade över massa skit på mobilerna, var det inte hon som hade porr på mobilen? Haha .. Eller den gången jag ringde hem till henne för att göra så att 9b slapp syslöjden men sket i att fråga om 9a fick det. Sen har vi ju alla andra helt fucked up lärare som Solveig, skönt att slippa henne nu. Synd att Monika gick i pension, hon var bra lärare och var snäll mot mig och Jennie (a) haha. Började tjaffsa med Solveig också x) Eller alla som gick i 6:an och 7:an när vi gick i 9:an som vi blev värsta bästisarna med? Haha.. Dom kommer vi få träffa i 3:an igen ;P
Nej, jag kan fortsätta prata om 9b och Östergård hur länge som helst, men har så ont i nacken så ska göra något annat ^^
No matter what, så kommer alltid 9b vara BÄST!



Kommentarer
Postat av: caroline

vi var så jävla bäst! fyfan vad bra vi var. haha jag kommer ihåg på bilden när max och ballen sprang runt och dampade och så frågade max kerstin: "men du tycker väl om mig? (a)" hon ba "nej" och typ fortsatte med vad hon höll på med, hahaha

2008-11-13 @ 23:41:42
URL: http://carolii.blogg.se/
Postat av: Erica

ÅHH BÄÄÄST!!

<3333

2008-11-17 @ 16:57:20
URL: http://eriiican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0