Mina damer och herrar..

Min MAMMA som är världens snålaste person la in 200 kr på mitt konto idag, för jag behövde det till fika imorgon.
Någon skruv måste fan vara lös i hennes skalle om hon gjorde det.. Blir fan nästan rädd. bara för det drar hon väl av det på nästa studiebidrag -.- haha. Påtal om pengar, JAG VILL HA MINA PENGAR NU! För jag är så sjukt shoppingsugen så det är inte sant, bajs på att man inte har pengar :/ Ja men, får väl inte tänka på det komemr fan begå självmord då xD

Annars så har jag tråkigt som vanligt och skriver ytterligare ett till blogg-inlägg, vad är det för fel på mig? Haha.
Är inte tillräckligt trött för att sova heller och orkar inte leta reda på en film, så får väl bli att jag kollar på tv som vanligt.
För datorn har jag verkligen tröttnat på, händer ju inget roligt? Eller fick nyss en video från när vi visade upp på kattegatt i tisdags, det var roligt att se på. Inte speciellt bra filmat, men det funkade. Och börja inte tjata på mig att jag ska skicka för det tar över en timme kanske, segt som fan.
-




Annars, vad händer i helgen?
Hör gärna av er om ni vill,
jag är öppen för förslag ^^


Om ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0