Let me upgrade you..

Läste nyss i en tidning att ena dansaren i Beyonces musikvideo, Single ladies (Put a ring on it) är en kille?
Så jag var självklart tvungen att kolla upp det.. Och ja, det kan stämma för kolla hon/han till vänster, ser lite ut som en kille, så nästa gång ni kollar på musikvideo kolla på dansaren med mörkast hår ^^

I alla fall, idag har inte alls hänt mycket. Var ute lite med Magnus innan.. Alltså mina helger blir fan bara tråkigare och tråkigare. Måste fan hända något snart annars får jag damp -.- Nej men nästan..
Jaja, har inget roligt alls att berätta så ska se klart på Twilight sen sova.





GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: josefin

haha jag vet, helt underbart bra!!

2008-11-29 @ 09:01:22
URL: http://joseeefiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0