Jaha ja ..

Anyway ..
Nu ska jag berätta om gårdagens äventyr, haha.
Skolan var inte jätterolig för jag hade jätteont i magen och vi hade två prov. Men lunchen var bäst och Maggan var äcklig.
Jag kastade en sak på Carolina och så började Maggan skratta så mycket att hon spottade ut alla mjölken från munnen, haha. Efter skolan stack jag, Malin och Jonna in till stan för att köpa en present till Josefine, det blev underkläder till henne :) Sen bar det hem för att fixa sig för att vi sex kom Malin och Jonna och hämtade mig ;P
Vi kom till Josefine runt 7 där det bjöds på god mat och jättegod efterrätt. + hennes lillebror underhöll oss hela kvällen hemma hos Josefine, haha. Han är fan galen den killen :D Vi var även bjudna på fest så runt 10 kanske sticker vi till en som heter Fredrik som håller i festen :) Först ser man inga man känner men sen helt plötsligt ser jag Niklas, Daniel Nilssons kompis. Så hälsa på honom, snackade lite med honom och så. Träffade några andra som man träffat en gång innan och så träffade man nytt trevligt folk :) Jonnas pappa hämtade oss runt halv 12 kanske så var hemma runt 12 igen kanske. Jag var jävligt trött så somnade runt halv 1 kanske och jag kunde äntligen somna i mit rum för nu är det klart.
(skrivit runt 10 på morgonen)

-

(19.34)
Nu ska jag fortsätta berätta om denna dagen ^^
Vaknade upp runt halv 10 fixade mig oh lite sånt för sen skulle jag, mamma och pappa åka till IKEA och Väla.
Hittade lite saker till mitt rum på IKEA så att det blir lite finare och mysigare. Efter det gick vi in på Väla och jag fick äntligen min vinterjacka. Dock en sån Everrest-jacka som alla andra har men jag tycker den är så fin och bra så jag ville ha den. Och gissa vem jag såg på Väla? .. Jo, Johan Glans! Han satt där och skrev autugraf xD
Efter vi varit på Väla stack vi till Hyllinge, CityGross och kollade där. Letade efter Uggs men hittade inga i min storlek :( 
Självklart hade vi inte gått i tillräckligt med affärer så efter Hyllinge skulle vi ut till landet och handla godis på Lillstugan.
Träffade Lucas där, han var där med sin tjej Åsa ;) ^^ Efter det var vi äntligen hemma och jag började att fixa mitt rum.
Lite synd bara att mamma råkade ta sönder ena min tavla för ville gärna ha den upphängt :/ Jaja, den får vi hänga upp senare när den är lagad.

Just nu väntar jag på att en polare ska ringa så får vi se vad som händer sen.
Orkar inte skriva in mer nu för jag är för trött för det och mår lite illa.
+ När jag skrev detta inlägget fuckade sidan och hälften försvann så fick skriva om det -.-
/ Rebecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0