Just another day of school.

Kan inte sluta lyssna på dom nya Nomy låtarna, eller dom kanske inte är nya men för mig är dom ^^
Men i alla fall ..

Skola idag då ja, försov mig så kom till skolan runt halv 10 kanske. Så det blev ingen ryska för min del.
Istället så började dagen med att öva på danserna i estetisk. Egentligen skulle vi haft håla från halv 10 till halv 12 typ?
men vi är duktiga och övar på danserna istället ;P (Var typ tvungna, menmen haha)
För övade vi i Galaxen för att några andra hade tagit danssalen, övade bara på Move, blev så långtråkigt -.- ^^
åt och så sen var det dags för estetisk, dansa vidare på danserna. Men nu blev det att vi övade på Tainted love.
Detta var nog den roligaste lektionen på länge, inte haft så roligt. som vanligt var det jag & Lejla som skrattade mest.
Kan inte förklara hur mycket vi skrattade och alla våra sjuka idéer. Vi borde får ett pris för mest idéfyllda tankar, kan man säga så? Haha.
Var hemma runt 2 kanske, råkade somna framför tven (a) har inte gjort så mycket mer, pluggat på svenskan och jättelite på ledarskapen. Prov i ledarskap på fredag, hoppas ju alltid på det bästa ^^

Har väl inte så mycket mer att säga .. Kanske skriver in något roligt sen om det händer något.
Nu ska jag diska och sedan kolla på 2½ men.


YES, WE CAN - OBAMA!
BRA ATT HAN VANN!


what should i do?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0