I don't know anymore ..

Idag började skolan igen efter en veckas höstlov. Lovet hade gärna fått vara längre för jag orkar inte med skolan ;/
Men som tur var verkar inte 2:an lite jobbig som 1:an, eller ja .. Man kan ju alltid hoppas.
Skoldagen var inte så farlig för vi gjorde inte alls mycket.
Ledarskapen: Gick igenom saker till provet och slutade tidigare.
Matte: Gjorde inget .........
Dans och gestaltning: Dansade locking, gick väl sådär ^^
Estetisk: Dansade igen, gick igenom alla danserna. jag är med på alla förutom Jazzen, kanske skiter i "Why"-dansen med. Jag och Lejla hade det lika kul som vanligt, haha.

Efter skolan träffade jag Tommy, det var ett tag sen och jag hade lovat honom. Vi stack in till stan för jag behövde köpa en sak till estetisk och jag var jättesugen på en Chai latte. Efter det körde vi runt lite, skulle hem till DW men så var han inte hemma. Så vi stack hem till några som hette Ola & Koffe, kollade på film där och sedan skulle jag hem. Så det har väl inte hänt något speciellt så annars.

-


Den 18 nov. smäller det!













Trött på alla falskheter som fan just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0