GUTEN ABEND!

Nu är det så att jag ska berätta om exakt hela min dag för Huseyin vill så gärna det.. :)
Började med att jag hade följe till skolan med Milos, börjar bli en vana nu. Vi båda börjar halv 10 så what the fuck, vi kan lika gärna ha följe.. Och som vanligt pratar han bara om sig själv :) Haha. Skolan började med engelska, det gick la bra efter det var det svenska och vi såg klart på Tristan och Isolde. Olivia började gråta på riktigt :O Och när jag började sjugna på "I will always love you" blev det inte bättre (a) Ok, inte för att jag har så dålig sångröst utan att hon gråter varje gång hon hör låten för hon tänker på Titanic då ^^ Skoldagen slutade med gympa, vi skulle visa upp våra danser. Men fick sig några skratt av vissa danser och det var bara roligt ;p

Efter skolan stack jag in till stan med Josefine, blev att jag solade för jag måste fan få lite färg till nyår kan inte vara så kritvit som jag är nu -.- Skulle egentligen till Kattegatt men blev inte så, förlåt för att jag dissade det vi kommit överrens om Husse. Blev fika på Hello, mums, höhö. Gick runt på stan och kollade läget medans vi väntade på Bella. Jag hittade en klänning till nyår på bik bok, kommer en bild på det senare :) Nu är det bara skorna kvar men det fixar jag lätt (y)
Runt 16.00 hade Bella kommit in till stan så blev att vi földe med henne för att äta och sen efter det gick vi till bion för att vid 18.00 skulle vi kolla på Twilight..
Seriöst, jag är helt förälskad i den filmen. Så jävla bra den var alltså, vill se den igen. kan någn ge mig en vampyr-kille? (a) Ok.. Det lät ganska fjortis av mig, jaja vad ska man göra? xD
Hemma igen runt 9, sätta sig vid datorn för att skriva klart engelskan och skicka till läraren, yippie -.-
Orkar fan inte berätta mer om min dag ;S Haha..

Ska snart gå och lägga mig, kolla lite tv sen sova. Börjar 08.10 imorgon så får gå upp tidigt :(
/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0