Fredag, myskväll med Jennie.

Yes, på dagen var jag i stan med Josefine, Bella joinade lite senare. Träffade både Malin och Erica, dom kände igen mig även fast jag klippt mig. (y) Till skillnad från Nicklas som såg ut som ett frågetecken när jag kom fram till honom.

På kvällen stack jag hem till Jennie, vi båda hade inget att göra så vi bestämde för att inte göra något tillsammans ^^
Stack hem till henne vid 7 kanske, visste inte riktigt vad vi skulle göra så vi satt och snackade lite om varje. Efter en liten stund så ville Jennie testa att massera mig och allt, t.o.m med olja, så det fick hon testa. Och jag klagar verkligen inte, jätteskönt, haha. Sen så blev jag såklart hungrig så vi åt lite med, sen blev det att vi satt vid datorn lite.. För att inte alls ha mycket att göra tror jag aldrig att jag skrattat så mycket som jag gör med dig, du förstår mig på ett sätt ingen annan gör.. Eller rättare sagt, vi är dom enda som förstår varandras skämt, haha. DU JAG, DU ÄR DU, JAG ÄR JAG! DIN, MIN, MIN, DIN! (endast vi som fattar x) Efter mycket skratt var jag hemma runt halv 2-2 kanske och somnade inte förrens vid halv 4-4 ;p Som jag alltid säger och alltid kommer säga, detta får vi göra om igen :')

Idag tror jag att jag vill övningsköra och om jag gör det, ska jag försöka tvinga med mamma när jag ska sola.. Kommer säkert inte bli att jag gör något av det för mamma är så upptagen idag, och om det är någon som behöver sola är det fan jag, börjar ju bli albino igen.. Ajjaj, inte bra och inte fint, höhö. Men i alla fall, nu hade jag tänkt att jag skulle äta lite frukost sen får vi se hur dagen kommer se ut.

/ Rebecka.

Kommentarer
Postat av: hannie

tar mig en titt =)

2008-11-22 @ 13:13:13
URL: http://hanniepannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0