En bra dag.

Dagen började 09.35, trodde vi skulle ha prov men icke sa nicke så blev det inte.
Så vi fick tillbaka vår förra prov i engelskan & jag klarade det (H) :) Haha. Efter det fick vi sluta. Sedan hade vi svenska, redovisning, döda mig! hatar verkligen att redovisa framför klassen :/ Men när det var över kändes allt bättre.
Dagen slutade med idrott men jag hade glömt kläder så jag kunde inte vara med så jag fick sluta tidigare och kunde åka hem. Egentligen borde jag öva på ledarskapen för jag har prov imorgon men självklart orkar jag inte som vanligt :S

När jag kom hem snackade jag och mamma lite om hur det går för mig i skolan och sånt. Sen att jag borde skaffa mig sommarjobb m.m. Och bara en liten stund efteråt ringer min mobil och gissa vem det var? Jo, mannen som skulle ringa mig från posten om jag hade fått det lilla jobbet till jul eller inte och det hade jag! Så jag blev såklart jätteglad för det :D
fast ska bara jobba vecka 51 och 22 dec. Men vad gör man inte för att tjäna ihop en liten slant? ;P

Varit duktig och handlat med pappa också men det var mest för att jag ville handla lite saker också, haha.
Nu sitter jag är .. Och gör det jag egentligen inte borde göra för jag borde PLUGGA SATAN AV MIG!
Jag och Huseyin sitter och bestämmer att vi ska skaffa barn? Haha .. Om det blir kille ska han heta William-Elias.
Han vill ha William och jag Elias .. Om det blir tjej ska hon heta Alice, båda var överrens om det, haha.

Skönt att det är helg imorgon åtminnstonde, hem till Josefine på kvällen med för att fira hennes födelsedag.
Hon fyller dock år på söndag men vi firar det lite tidigare :)

Jaja, jag orkar inte skriva in mer ^^
/ Rebecka. 








Kommentarer
Postat av: kurdenh

haha William är mkt snyggare(H)

2008-11-06 @ 17:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0