Ett litet kort inlägg.

Tänkte berätta lite om min dag än så länge..
Skolan började med ryska,08.10. Så jävla drygt och tråkigt det var eller, varken Maggan eller Nikola var där.
Satt helt ensam och min mage kurrade hela tiden för att jag var så hungrig :/ ^^
Sen var det rast till halv 12, hände inte ett skit. Jag och Josefine gjorde lite "ärende" och när vi ändå var på vift så gick vi till Mette för jag skulle få min biobiljett och när vi väl var där frågade vi vad vi fått på våra prov.
JAG av alla personer fick MVG! Jag fattar inte hur, liksom jag? MVG? Haha.. Det första jag sa va "Du-du-du-du skojar?"
och pekade på henne typ, jag måste ha sett väldigt rolig ut xD
Men efter det var det dans, estetisk. Redan börjat på nytt och nu blir det street dance. Får se hur det går ;p

Snart ska jag GÅ till Eurostop i detta vädret för vid 3 ska jag klippa mig.
Hoppas som fan att det blir bra. Om jag inte kommer till skolan resten av veckan förstår ni varför ^^




Jaja, hade väl inte mer att säga nu.
/ Rebecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0