All I want for christmas is you..

Orkar inte berätta så speciellt mycket om gårddagen mer än att jag åkte till Åled där Danne och Ante var. Runt halv 9 åkte vi in till stan igen och vidare för att sticka hem till Magnus men då skulle dom till Fyllinge så vi åkte med dom dit..
När vi väl var på Fyllinge hände en massa jag inte tänker gå in på och kvällen slutade med att vi satt på Max, på eurostop. Sen hade jag följe hem med Theo och Rasmus. Tyvärr Erica, jag blev inte våldtagen :) Haha..
-
Nu ska jag fixa en massa för min storebror kommer
hit så ska vi äta mat och så.. Mamma tjatar om fan på mig
/ Rebecka.


Kommentarer
Postat av: Erica

Fan det var hemskt igår ändå :/



HAHA det va bara för du fick följe ju :(

2008-11-30 @ 20:32:44
URL: http://eriiican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0