vad ska jag göra?

ojj, inte skrivit i min blogg på länge.
men jag har inte haft mycket att
skriva om heller .. säger det mesta på bdb ^^

jag var i alla fall med jennie i måndags,
alltid lika trevligt.

sen kan jag inte påstå att jag gjort mycket mer
jag ska klippa mig idag också, vid halv 5.
hoppas det blir bra, men det märker vi ju.

också varit duktig och städat mitt rum m.m
utan att min mamma behövt tjata på mig, höhö.

+ sägs att det ska bli fint väder nästa vecka,
kan bli upp till 15 grader om vi har tur.
HOPPAS HOPPAS, VILL VILL, MÅSTE MÅSTE!

men iaf .. har inte mycket att skriva om,
så om det händer något får ni höra det sen.

pusshey så länge!
/ rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0