skärpning!

TJU!

Gud vad jag har blivit dålig på att skriva i min blogg. Får bli skärpning på det för jag gillar nämligen att skriva blogg!
Måste skriva mer, så andra har något att läsa ^^ Inte för att jag tror någon läser min blogg, men endå.
Kul att skriva, och sedan har man ju kvar den så om ett år kanske jag ser denna blogg och tänker
"Juste, det var den dagen. gud vad tråkigt jag hade det", eller något. haha.

Just nu kan jag inte påstå att jag gör mycket, sitter vid datan & lyssnar på musik.
Under dagen har inte mycket heller hänt,
varit i skolan -> hem -> handlat godis -> siba -> hem -> maxi - > och vid datan nu.
Ungefär så har dagen varit, ganska seg. Men en sak är bra iaf, ska få en ny mobil! :D SÅ GLAD JAG ÄR!
Jag har nog världen segaste mobil nu, så jävla dålig den är. Det är på tiden att jag får en ny ^^

Just nu är jag fett trött också, och massa funderingar & tankar cirkulerar runt i mitt huvud nu.
Jobbigt, orkar inte med det. Räcker med tankar för mig, det är ju inte dom mest positiva tankarna precis och jag hinenr verkligen inte med dom just nu. Kan dom inte bara fösvinna ?!
Kanske inte vill höra på mitt gnäll men måste få "rasta" av mig lite av det.

Men jag tror att jag ska ta och kolla på förtrollad istället och sedan sova.
Ni alla får ha det så bra, så ska jag försöka skriva i min blogg fler gånger :)

Kärlek & respekt / Rebecka ..

image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0