påskafton.

och idag ska ni får höra om min fredag & om min lördag
 å det är väl bara att börja för mig;

fredag;
ja, mormor & morfar var här. det vet ni ju redan.
hände inte så mycklet under dagen men på kvällen
blev det att åka på fest till oskarström tillsammans
med daniel jonte bengt ante & max.
måste säga att festen sög ganska mycket, bönder! ^^
så vi tog bussen vid halv 1 och stannade sedan inne
i stan på mcdonalds för att äta,
sedan kom theo & hans kompis dit med.
och efter vi ätit stack vi hem, så det var bara att tvätta
bort sminket & sedan hoppa i sängs ^^ sovasovasova <3

lördag;
gick upp vid halv ett, första dagen på evigheter
som jag har kunnat sova ut lite, skönt!
måste bara säga att inget speciellt har hänt idag
lite skönt faktsikt, fått vila. varit sånt "maraton"
med massa the hills program, så har kollat på det!
och bara chillat (H) haha :|
får se vad som händer ikväll, blir nog en myskväll framför tven.

och imorgon är det kalas som vanligt, men det får ni höra om imorgon :P

måste gå nu, kanske skriver in mer senare :)
PUSSHEY / pecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0