nothing else matters ..

jao, helg igen! skönt det, men den kommer gå fort & sedan blir det skola igen ;/
fast ska inte klaga för mycket, lov igen om fem dagar :)
så det blir bara fyra dagar i skola som tur var ..

idag har jag iaf varit i skolan.
engelska, gick igenom ett häfte, kunde varit roligare.
matte, gjorde inte så mycket. jag & olivia snackade en massa.
psykologi, film i 2 timmar. fyfan för den filmen. vill inte se om :(
inte precis skräck, men den var hemsk ;/

efter skolan stack jag & josefine in till stan, skulle kolla med våra piercingar.
jag fick byta men inte hon, chockad eller vadå :O
sedan kom bella & inte långt efter stack dom
så jag gick till mamma & pappas jobb.
träffade på sigge som vanligt, han är ju för go den.
ska helst inte skriva vad han sa här. viss person kan ta illa upp :/

skulle till alhbäcks, men det var stängt!
kunde inte heller fixa passet, också stängt ?!
och klippa mig blir om ungefär 3 veckor.
wtf, vadå otur? :P



image6


så jävla snygg
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0