ni lyser upp min dag.

Ja, men tjena ^^
Inte varit i skolan idag, mår inte bra så pallar verkligen
 nte att gå till halv fem. Behöver vila lite.
Men kommer till skolan imorgon, för jag saknar mina älsklingar <3
Måste bara säga att jag är jävligt glad att fått träffa
så underbara vänner som ni i SPL07A.
Kunde inte fått en bättre klass, alla är så jävla sköna ^^
Okej, misstolka inte det -.-
Men dom bästa är tjejerna jag umgås med. Fan vad jag tycker om er! :D
Tycker att vi snart ska ha en tjejkväll tillsammans och sen
när sommarlovet börjar måste vi forsätta att umgås.
Jag lär ringa er så fort jag kommer hem från Turkiet, redan lovat Jonna det ^^ haha.

85 dagar kvar till sommarlovet! <3
3 månader kvar till Turkiet! :D











" time to break up and move on .. "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0