långfredag.

min mormor & morfar kommer hit om en halvtimme & jag kom
precis ut ur duschen, snacka om stressad!
berättar mer om min torsdag och även
lite av fredagen senare.


PUSSHEY!




uppdatering.

torsdag;
sista skoldagen innan lovet, mycket skönt.
gjorde inte så mycket på lektionerna vi hade.
kollade även film på engelskan, skit tråkig ..
men stannade kvar & kollade på hela endå.
pallade inte sitta hemma & bara tråka ^^
skulle även fira daniels födelsedag på veronas
tillsamman med bengt & jonatan, men blev inte av.
daniel var sjuk så vi fick skita i det ;/ krya på dig gubben!
så istället blev det fest på kvällen hos en alexander ;D
där man även träffade gammalt folk man inet sett på längre,
trevligt att träffa alla igen & andra som var på festen!
kom hem runt halv 2 kanske & då var det bara att hoppa
i sängs, för mormor & morfar skulle komma 12 dagen efter.

fredag;
blev väck klockan 10, att jag var trött eller :|
behövde diska innan mormor & morfar kom
+ jag behövde också duscha ^^ men sedan kom dom
och stannade till 3 kanske, någon timme efter stack
vi till lillstugan och handlade godis. köpte nog för mycket
FY REBECKA, SKÄRPNING! haha ..
sen efter det har jag inte gjort så mycket, tagit det lugnt!
får hoppas på att det händer något roligt imorgon.
davidsson är ju som sagt ensam hemma, så aa ;D
på söndag är det ju kalas igen, så då har man något att göra :)


image13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0