helt sjukt.

Hejsan allihopa!
Har ingen större lust att skriva blogg
men känns som jag endå måste,
så det får bli ett litet inlägg här i alla fall ..


skola idag, rullade på som vanligt.
om två dagar är det lov igen, ska bli skönt!
men det är efter lovet som alla prov, inlämningar,
läxar & mycket annat händer. vill verklinge inte :/

har berättat det mesta om min dag på min bdb.
länken ser du till vänster längst ner.
kika gärna i min bilddagbok & släng in
en kommentar kanske, hade varit kul!

efter skolan gjorde jag inte mycket,
kom hem .. dammsög & somnade sedan framför tv:en.
vaknade upp vid åtta & då kollade jag på andra avenyn
och nu sitter jag framför datorn ^^
tror jag ska sätta mig lite framför tv:en igen,
känns som om det är många bra program just nu :P

maggan har snackat lite om att hennes bror snart ska
flytta och att hon verkligen inte vill det ..
aldrig tänkt på det så samma sätt men efter att hon
berättat saker hon kommer sakna & sånt
märker jag själv att jag inte vill att min bror ska flytta ;/
för en gångsskull på riktigt länge haed vi vårat
småbråk idag och jag kommer sakna det & mycket
annat när han flyttar. jaja, han får göa en nyckel till
mig som går till hans nya lägenhet tycker jag :) <3

pusshey så länge / rebecka ..





www.sexibexii.bilddagboken.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0