en snöig måndag.

självklart sitter jag & skriver ett jättelångt inlägg om min dag
och lite annat & när jag ska spara loggas jag ut. skit också!
bara att ta nya tag och börja om från början
+ nu har jag lite mer att skriva också ^^

som sagt, vaknade upp imorse & tänkte att denna dagen skulle
nog bli varm & bra för vädret i söndags var verkligen våraktig!
men nejnej, självklart blir det inte så. vaknar upp och ser ut
genom min fönster och allt är helt vitt.
första jag tänkte var, "NEJ, DET HAR SNÖAT. SKIT OCKSÅ!"
men det var bara att fixa sig och cykla till skolan i snö
som bara öste ner, aldrig att jag gör om det! går hellre till skolan då.

men dagen rullade på, bara 2 lektioner som tur var.
och på den ena kollade vi ju endå bara på film ..
viktor var även snäll mot mig idag, gav mig massage ^^ höhö.

efter skolan har jag inte gjort så mycket. somnade såklart framför tven.
imorgon är det en lång dag i skolan & det börjas med tyska.
snälla, gör så jag slipper gå på den? bläääääää ..

inte så långt kvar tills turkiet heller, förlåt vet att jag tjatar!
men längtar så sjukt mycket, det var nämligen ungefär
2 år sedan jag var på semester senaste. vill bara iväg.
nej, usch. ska inte sitta & snacka om det längtar bara mer då ..

nu ska jag hämta lite dricka, så skriver kanske in mer senare
om det är något roligt som händer ^^

/ rebecka aka pekka ..

image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0