En ny dag.

En ny dag för en blogg ^^ Klockan är ifs bara halv 2 på eftermiddagen så vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Det enda jag gjort är att jag ätit frukost & kollat på tv med min bror. Så jag hoppas att dagen & kvällen blir roligare ..
Problemet är att jag vet inte vad jag ska göra ;/ Förslag någon?

Vädret börjar bli bättre också, solen skiner. Mycket bra ^^ Fastsolen lär säkert försvinna igen för Sverige har ju den jävla oturen ;S Vill bara ha sommar just nu, och självklart Turkiet. Dä jag ska vara i 2 hela veckor, fy fan vad skönt det kommer bli eller! Får bara hoppas att denna sommaren blir det bra väder vad fan ;S

Yäyä, ska fixa lite saker nu. Skriver in mer sen om något händer ^^ / Rebecka ..


-

Jao, nyss kollat på melodifestivalen,
 FYFAN VAD GÖTT ATT CAROLA INTE KOM VIDARE! HAHAHA RÄTT ÅT DEN JÄVLA DIVAN ^^
Iaf, fick min mobil idag. Så jävla glad jag är eller. ÄNTLIGEN! Nöjd är jag med den också, fast ifs .. Bara haft den i en dag men endå xD Yäyä, inte hänt mycket idag heller för den delen. Så jävla tråkigt :(
Detta är min nya älskling :)
image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0