en kväll att minnas.

lite seg på att uppdatera min blogg märker jag ..
och jag som skulle bli bättre på det, men nu går det utåt ^^

men i alla fall, nu ska jag berätta om min fantasktiska fredag!
började med att jag stack in till stan med mina föräldrar,
jag hittade inte ett skit & jag som väntat så länge på att shoppa :|
testade bara 2 saker och såklart var det förstort! :O
bara att åka hem tomhänt eller vad det heter :P

när jag kom hem åt jag & lite annat,
sedan bestämde jag & några andra
(jonte bengt daniel yasar & jennie)
att vi skulle dra till madison & vi fick även med oss josse J & malin.
glad att vi stack det, var hur kul som helst!
tog tåget dit, efter vi gått en lite bit så stannade vi vid
ett ställe för att förfesta, haha! då var även alkass med :)

sedan när vi var framme så behövde man såklart id-kort,
men fick använda mitt gamla pass & uttagningskort,
eller sånt för att ta ut pengar så kom jag in xP
nära att daniel inte kunde komma in för att han
hade varken id-kort eller pass, men han fick endå ;)

kom in, jadu .. inte alls mycket folk kändes mobbat ^^
men sen strömmade det på med folk & till slut
blev det riktigt kul med massa dans & annat :P
massa jobbiga killar efter & andra mindre jobbiga.

men jag ska äta & lite annat nu, skriver in mer trevliga saker sen ;)
pusshey så länge!
/ rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0