allt kan hända på en dag.

hejsan allihopa.

lördag väntades av mer skojj.
för runt 10 tiden ringde jonte mig och sa att det var fest,
så det var bara att klä på sig fort & möta han vid östergårdskiosken.
han hämtade mig där så körde vi till ante, där allt folk redan var ^^
och tack jonte för du ringde, hellre hos ante än sitta hemma! :D
träffade på skojj folk och ja .. några andra snubbar där O.o haha.
sedan gick jag & daniel hem från ante, alltid lika trevlig :)
mycket snack & skojj så var vi snabbt hemma igen :P
yasar höll på hela tiden att vi skulle pussas men så svarade
daniel; "hon är min bästa tjejkompis" aw, vad snällt! :D
när man var hemma var det bara att hoppa i sängs ..

idag blir det kalas till kvällen, hoppas det blir massa gottgott! haha.
sen hände nog inte mycket mer idag faktiskt ..
eller har jag typ sagt dom senaste dagarna men då har det hänt mkt ^^

och nu början solen titta fram igen, jättebra!
får hoppas att snön bara inte kommer igen,
då blir jag ledsen :( haha ..



tror fan jag är kär! haha, nej men ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0