Let's do some stupid shit.

Fan, missade när Tobbe och Linda var hemma hos oss för att jag sova ;O Men det var skönt att sova, heuheu.. I all fall, igår var jag som sagt på Harrys med Josefin x2, Malin, Emma, Erica och Caroline ^^ Det var mysigt och efteråt gick vi på stan lite, kollade på JB-lanet och sedan stack vi hem till Emma för att kolla på Barnhemmet, skräckfilm. Jag brukar alltid älska skräckfilmer, mamma och pappa brukar alltid säga "Är det inte du som gillar skräck" men igår var jag rädd när jag kollade på filmen och den var ändå inte så jätteläskig :O Malin smittade av sig på mig, haha.

Och idag var det Öppet hus på Sannarp.. Jag dansade och gjorde det 4 ggr. Råkade tabba mig lite men skit samma, kunde varit värre och än så länge har jag inte hört några klagomål x) Men det var kul och vi var jätteduktiga. + Jag skaffade två nya kompisar, som dom flesta kanske märkt nu älskar jag barn och att leka med dom så vår danslärars barn, Nova och Ella blev mina nya kompisar.. Fyhelvete vad söta dom var och hur snälla som helst.

Var hemma runt halv 2 igen och efter en liten stund somnade jag och vaknade upp vid halv 6 kanske. Satte mig vid datorn med hörlurarna i örat och utan att jag visste om det var jag ensam hemma? Ingen aning om vart dom är, men om jag har tur är jag inte ensam länge till för tror dom bara skulle gå en promenad :/ xP

Jaja, har inte så mycket mer att berätta, kanske skriver in mer sen :)
/ Rebecka

Kommentarer
Postat av: caroline

du var mycket duktig på dansen på öppet hus (: <3

2008-12-07 @ 19:46:06
URL: http://carolii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0