Som sagt..

Jag har varit jätteseg på att uppdatera min blogg
men jag orkar inte, för jag har knappt någon tid.
Det enda jag gjort denna veckan är skolan, jobba & sova.. Kommer hem vid 10-halv 11 på kvällen och då blir det att sova direkt för att det varit skolan efteråt ;S Och idag trodde jag det var sista dagen för denna veckan men imorgon ska jag börja jobba 7 på morgonen! :O Som tur var slutar jag vid 12 kanske. Sen ledig resten av helgen, jobba måndag sen är jag fri, haha.. Jaja, jag får ju pengar för det så jag klagar inte ;)

Kommentarer
Postat av: Josefine

haha bäst för dig att du har ;) haha skojja <3 har saknat dig med, as mkt. så sjukt tråkigt att bara va hemma. men vi får ta igen allt på lovet, moha. nyår säger jag bara. LOVE YOU <3333333

2008-12-18 @ 21:26:04
URL: http://josefineea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0