Mhhhh...

Endast 2 dagar kvar till Julafton och vart är julkänslan? ;S Jag har absolut ingen julkänsla och det är ganska tråkigt tycker jag... Har försöka lyssna på jullåtar men jag tröttnar, jag är inte den personen som bakar så det kan vi stryka, slått in julklappar men det tycker jag är så tråkigt så låter mamma göra det istället och så vidare. Men iår ska vi bara
fira julen med mormor & morfar och vi ska göra det imorgon
och inte på självaste julafton så det kanske är därför? ;/

Men nu måste jag sluta skriver för att jag ska iväg och jobba snart..
Sista dagen, tack gode gud x) Skriver kanske in mer sen om jag har något vettigt att säga.








http://www.gratismode.se/?c=25752

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0