Firade Tungs födelsedag.

Som sagt, kvällen slutade med att jag följde med Josefine och Bella hem till Son för att fira Tungs födelsedag ^^
Jag lovade mig själv att jag skulle ta det lugnt, och jag tog det hyffsat lugnt (y) :D Denna gången var det lite mer folk än förra och jag kommer ihåg hela kvällen, känns ganska bra, haha. Träffade även min gamla konfirmanledare, kul :)
Tråkigt att Josefine och bella var tvugna att sticka redan vid halv 12 :/ Men ja, jag stannade lite längre men runt 12-halv 1 kanske tog festen ändå slut, resten skulle in till stan typ ^^ Skulle ju på efterfest med Son, Gramos och Tung men blev inte så :O I ALLA FALL, GRATTIS I EFTERSKOTT TUNG! (det är ju den 13:e och han fyller år den 12:e x)



rebecka & rebeckapeppe & ilirvaldete & bellanågra av tjejerna
några fler ;pvetifan vad jag skrattar åtkanske åt att jag fulade mig? hahafödelsedagsbarnet tung ;p
hulda & hilda <3och igen xd <3shotta grön gegga?sist men eh minst, 2 sötnosar
(fuckat som la sig xD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0