En chai latte hade inte suttit fel.

Skola idag, kändes ganska onödigt att gå dit för på ryskan lekte vi.. Laget jag var med i vann ^^ Sen var det rast i ungefär 2½ timme, gjorde inte ett skit.. Tråkigt när rasterna är så långa, finns ju inget att göra. Halv 12 började estetisk där vi bara skrev utvärdering och hade betygsnack. Och sedan fick vi sluta. Så slutade runt halv 1 någon gång kanske? Råkade somna när jag kom hem och vaknade vid 6 igen! Att jag inte kommer kunna sova sen inatt.. Eller det kommer jag kunna för jag kan sova hur pigg jag än är O.o Sen har jag gjort klart ledarskapen, inte för att det är bra, menmen.. Orkar inte plugga på idrotten så det får bli imorgon, fy Rebecka :/ haha.








Josefine "Hilda" Erika Andersson är världens bästa person.
Äsch, har inget mer att berätta. Så ska fortsätta att lyssna på musik och göra något annat.
/ Rebecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0