1 dec, härlig känsla..

Idag är det den 1 december, det känns så härligt.. Ok, jag kan erkänna att jag inte riktigt gillar kylan och att det ska regna så förbannat mycket! Men tänk när man sitter framför tven och kollade på någon julig film kanske samtidigt som man dricker julmust och äter pepparkakor och lussekatter. Fan, måste baka lussekatter känner jag, får fråga mamma om hon kan hjälpa mig för jag är verkligem sämst på att baka, hihi. Så det är bara 23 dagar kvar till julafton sen och ännu mindre dagar kvar till jullovet. På tal om annat, märkte att jag har brutit min nagel nu, HELVETE! Den har gått av långt ner i köttet så kommer göra jätteont att ta bort den :(
Och nu måste jag fixa mig till skolan, vill itne kommer försent :O Skriver säkert inte mer senare efter skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0