Umgåtts med Adam.

Forts. av gårdagen;

Som sagt, runt halv 9 bestämmer Adam och jag att vi ska kolla på American Pie, Bad camp hemma hos honom så han cyklat hem till mig och möter mig där sedan cyklar vi hem till honom. Lite onödigt kanske? Men kul var det :D
Aldrig skrattat så mycket när jag cyklat, skrattade så jag fick jätteont i magen. Ni skulle bara veta, eller tror inte ni vill det men ändå, haha. Kom hem till honom precis när filmen hade börjat så var bara att kolla på den. Kollade även på Scrubs, YOUTUUUUUUUUBE, Rush hour 3 m.fl ^^ Kvällen var helt jävla galen och på vägen hem (Adam var snäll och följde mig) så ja .. Vad ska man säga, kändes precis som att man var full. Gjorde verkligen det och när Adam kom igång blev det inte bättre. Skrattade exakt hela vägen ;O "Tänk att du är d & jag är jaaaaaaaaaaaaaag"

Aja, hinner inte skriva in mer nu. Måste fixa mig för ska hem till min kära storebror som fyller 23 år idag.
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN VÄRLDENS BÄSTA BROR. Du börjar bli gammal nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0