tjolahoppsan.

Satt precis och läste igenom allt jag skrivit i min blogg och det gjorde mig ledsen för det mesta hade med skolan att göra. Det är verkligen något jag inte orkar med just nu. Som tur var är det nästan 2 veckors kvar innan skolan börjar. Nog om skolan det ska man inte tänka på medans man har lov :)

Just nu sitter jag & dricker läsk, coca cola. Finns inget bättre! Chattar även med Adam, vill spela spel med honom på msn men tror inte han var så sugen på det :( haha .. Var lite pinsamt för jag trodde att jag skrev "Ska vi spela spel?" till Adam på msn men råkade skriva till fel xD Tabbe.
Men i alla fall, idag har jag varit på stan med Jonna. Träffade även Gurra, Sara, Kalle m.fl. Trevligttrevligt :) Stack hem runt 17.00 för Jonna skulle till Eurostop med hennes mamma. Lite läskigt när vi var på stan också. För vi snackar om Gurra och då berättar jag för Jonna att han har en pool. Så jag skickade ett sms till honom och frågade om vi fick bada i hans pool. Så skämtade jag & Jonna lite för varandra att vi skulle bada nakna. Jonna sa även att Gurra inte brukar hälsa på henne (Men dom känner inte varandra så kanske därför, men ändå x) Lite senare när vi är påväg mot Mittpunkten så snackar vi om honom igen, tror ni inte att vi se honom? :O Och då hälsar han även på Jonna. När vi gick till Mittpunkten så hängde Gurra & Bävern med, då kollade jag min mobil och såg smset från Gurra och då står det att vi bara får bada i hans pool om vi är nakna .. Liksom kan han läsa våra tankar? Haha. När vi går ifrån Mittpunkten så börjar vi snacka om att jag skulle ge honom ett par string med döskallar på och vilken sammanträffande för jag hade på mig dom då xD Så det var lite små wierd, menmen ^^

Skriver in mer sen för nu ska jag ut & gå en runda med min käre vän Adam :)
/ Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0