Snart en till vecka som gått.

Ja, då var det torsdag igen och inte mycket har hänt. Fast jag har varit i stan två gånger redan denna veckan :)
Och jag har även fått pencilin fö min hals .. IGEN :@ Så jävla jobbigt, men jag vet inte om har mindre ont denna gången eller inte, de varierar ^^ Mm .. Idag hade vi skolfoto, var jag med på det? Svar: NEJ! Varför? Jo det ska jag berätta nu.
Jag vaknade vid 4 inatt och ade jätteont i örat, jag tänkte om jag lägger mig på annat sätt så blir det bättre men nej det blev verkligen inte bättre. Så vid halv 6 fick jag nog, så jag gick till mina föräldrars sovrum och sa till mamma att jag hade jätteont i örat. Hade nämligen gråtit så ont jag hade i örat :/ Så hon tyckte att jag skulle stanna hemma och ta en panodil. Bland de värsta jag varit med om, jag är itne precis den som gråter för sånt. Men detta var verkligen jobbigt :/
Så det blev inget skolfoto för min del .. Ska ju till körskolan sen för att sitta där i 3 timmar ungefär, hoppas det går bra :S Aja, vår vara med i 3:an istället. Mhm, helg snart ju. Jag vet inte riktigt vad som händer, märker vi. Hoppas att denna helgen blir mycket bättre än förra :| Men jag ska kolla på tv nu och bara ta det lugnt. Skriver kanske in mer sen om jag kommer ihåg :P PUSS / REBECKA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0