Några dagar.

Jappjapp, nu ska jag berätta om mina dagar från i torsdags tills idag ^^ ;

Torsdag;
Kommer inte ihg vad jag gjorde på dagen, men jag gjorde nog inte alls mycket. Sedan runt 8:a kom i alla fall Jennie hem till mig för vi skulle fixa oss och sedan ta bussen in till stan. För på The Corner var det typ "disko" eller vad man ska säga.  Kom dit och så märkte vi att det var alkotest, men liksom jag som inte hade druckit kom inte in först? :O Så jävla fult .. ;S Aja, kom in till slut och jag hade ganska roligt. Träffade på en massa man kände och sånt. Dansade med en vakt och en massa annat .. Aja, glad att jag gick dit :)

Fredag;
Det blev tjejmiddag hemma hos Bella. Tack för att jag fick komma, det var jättekul :) Det var jag Josefine Amanda Astrid Lisa och självklart Bella. Bjöds på räkmacka & jättegod jordgubbstårta :) Blev att vi körde sanning och konsekvens, det slutade på lite olika sätt, haha. VTog 01.20 bussen in till stan. Jag och Sara träffade på en konstig typ i stan

som kom fram och sa att han var ifrån grekland .. & jag kände på mig att det var något skum med honom, när vi skulle gå började han typ taffsa på min kompis sen bet han henne i kinden. Jag blev skit arg och skrek på honom så tror inte han vågar röra henne igen! HAHA .. Träffade Filip, Gurra, Danne & andra i stan med ^^ Kom hem runt 3 igen, och somnade vid 4:a :)

Lördag;
Slutade med att jag stack hem till min bror. Trodde jag skulle få ha lägenheten för mig själv, men självklart inte :O
Men det var bra att Elma kom efter ett tag så spelade vi Guitar Hero och lite annat :)
När jag skulle hem så hade jag följe med Elma .. Hon är ju för söt, hon tänkte ta cyklen och cykla hem med mig för det var så sent på natten. Men det behövde hon inte, haha.

Söndag(Idag);
Vet inte riktigt vad som händer idag, ta det lugnt här hemma tror jag :)
Orkar inte skriva mer nu, kanske skriver in mer sen ^^

/ PUSS :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0