Mår inte bättre.

Jag är fortfarande dåligt. Det vill inte gå över. Först känns det som att jag börjar bli bättre sen helt plötsligt vänder det och jag mår dåligt igen .. Så jävla jobbigt! Ska kanske till sjukhuset imorgon om det inte blir bättre för nu fuckar sig mitt öra också :S

Och nu är jag sjukt irriterad för en polare till mig ska fucka sig en massa .. VAFAN JAG HAR RÄTT DENNA GÅNGEN BAR ATT INSE! Jobbigt när en person verkligen inte vill erkänna hur det gentligen ligger till. Stör mig så sjukt mycket på sånt :P
-
%#&¤(/%&()&)("#%#e/u&))i/(


Nu gjorde personen mig ännu mer irriterad. ALLTSÅ SHIIIIIIIIIIIIT! FÅR RYCK.
MEN BARA HÅLLKÄFTEN OKEJ? -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0