Lördag och ingenting händer.

Ska berätta om min fredag och lördag men finns inte alls myket att berätta.

Fredag;
Då började helvetet igen (skolan). Men i och med att det var första dagen så var det inte alls farligt.
Skulle egentligen börjat med engelska som vi har med Lorraine men vi skulle möta våra mentorer först.
Efter det var det rast i ungefär en timme och efter det hade vi ledarskap. Vår lärare heter Mette Gotare och verkar vara väldigt bra så det ska bli intressant och se hur lektionerna blir ^^ Jag har även haft hennes mamma som lärare fick jag reda på. När jag gick på Östergårdsskolan så hade jag hennes mamma i tyska. Hon var en bra lärare så får hoppas att hennes dotter är likadan ;) Efter ledarskap var det rast igen och efter rasten hade jag Dans och gestaltning. Läraren verkar också helt okej i det. Så det ska bli kul, men känner att jag inte är så bra på att dansa längre så får se hur det går.
Slutade efter det och på kvällen hände inte mycket. Mådde jättedåligt så somnade redan vid 10-11 kanske.

Lördag;
INGENTING HAR HÄNT! Så jävla tråkig jag har eller. Skulle egentligen på fest men självklart blir det inte så -.-
Träffade Adam och Dennis en liten stund i alla fall. Så skrattat har jag i alla fal fått göra det, skönt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0