Är sommaren redan över?

Idag är det den 11/8 och hösten börjar redan komma? Man blir lite deprimerad när det är så, okej hösten kan vara riktigt mysigt med när löven faller, träden får annan färg men jag vill inte att det ska bli kallt, det är inte riktigt min grejj :/
Fastän vädret har varit mindre bra här i Sverige kan jag inte klaga på mitt sommarlov för jag har gjort så mycket kul.
Jag var i Turkiet i två veckor, var borta i Göteborg över en helg, träffat mina polare så mycket jag kunnat, festat, vilat ut & så mycket mer. Så jag måste erkänna att skolan lockar inte det minsta just nu, nej usch! Kommer bli så himla stressat, men får hoppas på det bästa. Okej, det kommer bli helt annat nu när man börjar andra året på gymnasiet, men nej .. Tänker jag efter så lockar det inte så mycket ändå. Just nu känns det som jag vill börja jobba helt istället och tjäna mina egna pengar. (Fick tyvärr inget sommarjobb, men nästa år. DÅ JÄVLAR!) Det har inte varit kul att leva på sina föräldrar under lovet för det är inte samma sak.Känns mycket bättre när man jobbat för att förtjäna pengarna. Det vet jag för det måste jag alltid och det är bra att det är så för då lär jag mig.
Ska verkligen skärpa till mig och börja skriva mer i min blogg för känns som jag får mer sagt här än på bdb men jag mesta dels är inne på.

Så jag får väl ta och ta tag i det redan nu, eller vad säger ni? ^^
Fast idag har jag inte så mycket att berätta för min dag har varit väldigt tråkig. Enda jag gjort är att städa mitt rum(?) Ska ju göra om mitt rum, allt utom sängen byts ut, t.o.m tapeterna som jag ser fram emot mest. Och ja, självklart min nya tv med som pappa vann :O han vann tven i en tävling i Aftonbladet ^^

Jag tror jag ska gå och kolla lite på tv nu, börjar bli lite segt att sitta framför datorn som jag gjort som mest idag.
Puss så länge / Rebecka NJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0